اومدم غر بزنم

واقعاً دیگه دارم کم کم خسته میشم 

قدیمی ها چطور چند سال کنار هم زندگی میکردن؟

چقدر خوب که واقعاً

 

مراسم آبجی تموم شد به جز یه سری چیزای کوچیک و اینا مورد دیگه ای نبود 

موهام رو لایت کردم  کم ولی دلم میخواد زیادش کنم ولی فک نکنم پول‌داشته باشیم 

از مدل موهام واسه مراسم خوشم نیومد اصلاً

ناخن هم که کاشتم من که نمیدونم ولی اونا که میدونن میگن بد کاشته البته طرحش رو تقریباً خوب در آورد دوسش داشتم

ولی ناخن های مارال رو بد کاشته واقعا که از ناخنش کنده شد 

 

می‌خواستم بلافاصله بعداز مراسم آبجی شروع کنم درس خوندن ولی متأسفانه نشد چون که هنوز خالم اینا خونمونن و  رو مخمه که اول وسایلام رو جمع کنم بزارم سر جاشون و اینا بعد شروع کنم به خوندن که متأسفانه نمیشه 

باید پی دی اف تاریخ مکاتب رو پیدا کنم بشینم بخونم

 

دیشب وسط تایپ این خوابم برده بود🤣💔

+  پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱  10:16  ❤✮سارینا✮❤