فقط خواستم بگم رفع شد اون  داستان تپش قلب و اینا البته صب یه ذره حالتش رو داشتم ولی به روی خودم نیوردم ( همونطور که گفتم اینطوری نشده بودم و به خاطر همین یه ذره اذیت شدم با این حال ولش کن بابا شاید حساس هم شدم )

دیگه بگم بهتون 

رفتیم با مامانم اینا بیرون 

کرم ضدآفتاب خریدم بعد مدتها 

موچین هم گرفتم با یه بالم لب و در آخر هم کش خریدم بالاخره 

یه مدت هم قراره اگر بتونم تحمل کنم کافئین نخورم (ولی چایی خوبه کاپوچینو عالیه 🥺🥺)

دیگه بهتون چی بگم؟

آها فردا قراره بریم خونه آقاجون اینا

اینکه یکی یهو بیاد بهتون بپره و یه سری چیزا هم بگه بده ها تجربه اش رو نداشتم ...

دیگه در مورد درس بگم که یکه جلسه رو خوندم و بدت بردم( از لحاظ فنی اینی که میگم درس نیس ولی خب مهم اینه لذت بخشه و من هم خوندمش) 

درس های دانشگاه رو هم نخوندم هنوز 

ایشالا فردا نیم ساعت میخونم 😌

برم بخوابم 

امیدوارم روز خوبی داشته باشید

+دو روزه هم درس نخوندم

+  جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰  0:26  ❤✮سارینا✮❤