فقط خواستم بگم رفع شد اون داستان تپش قلب و اینا البته صب یه ذره حالتش رو داشتم ولی به روی خودم نیوردم ( همونطور که گفتم اینطوری نشده بودم و به خاطر همین یه ذره اذیت شدم با این حال ولش کن بابا شاید حساس هم شدم )
دیگه بگم بهتون
رفتیم با مامانم اینا بیرون
کرم ضدآفتاب خریدم بعد مدتها
موچین هم گرفتم با یه بالم لب و در آخر هم کش خریدم بالاخره
یه مدت هم قراره اگر بتونم تحمل کنم کافئین نخورم (ولی چایی خوبه کاپوچینو عالیه 🥺🥺)
دیگه بهتون چی بگم؟
آها فردا قراره بریم خونه آقاجون اینا
اینکه یکی یهو بیاد بهتون بپره و یه سری چیزا هم بگه بده ها تجربه اش رو نداشتم ...
دیگه در مورد درس بگم که یکه جلسه رو خوندم و بدت بردم( از لحاظ فنی اینی که میگم درس نیس ولی خب مهم اینه لذت بخشه و من هم خوندمش)
درس های دانشگاه رو هم نخوندم هنوز
ایشالا فردا نیم ساعت میخونم 😌
برم بخوابم
امیدوارم روز خوبی داشته باشید
+دو روزه هم درس نخوندم