قصد داشتم زود تر پست بذارم ولی نشد 

از تمام برنامه هایی که داشتم به یکی دوتاشون بیشتر نرسیدن اونم نه کامل نصفه نیمه 

از خودم از این بابت ناراحتم 

اما به خودم سخت هم نمیگیرم کم کم بقیه رو هم انجام میدم 

اینقدر که موهام میریزن اعصابم خورد شده ... احتمالا سر ماه برم موهام رو پسرونه پسرونه بزنم

هر سری موهام رو شونه میزنم قشنگ مشت مشت موهام میاد

دوست دارم برم سر کار اما نه کار هست نه من میرم 

امروز صبح قرار بود بریم بیرون اما سر یه داستانی کنسل شد بابتش هنوز ناراحتم

میخوام بخوابم ولی منتظرم فیلم (های)ی رو که زدم دان بشن رو دانلود کنم و بعد بخوابم

ویس گوش دادن و جزوه نوشتن مصیبته مصیبت ...من هیچ وقت با ویس های طولانی مدت آبم توی یه جوب نرفته

نت هم ندارم و منتظرم سر ماه بشه و نت بخرم چون اندازه کوفت هم نت ندارم

این ماه تولد دو تا از دوستام بود هممون جمع شدیم واسه یکیشون هدیه خریدیم (اهل این کارا نبودم هیچ وقت ولی بنا به دلایلی شد دیگه)

یکی دیگه شون هم به خاطر یه کارایی که کرده بود (و من متوجه نشدم دقیقا چه کار هایی بود) تعدادی از بچه ها از دستش ناراحت بودن و کسی واسه تولدش اقدام نکرد

این موضوع من رو اذیت میکرد... از یه طرف بودجه کافی نداشتم و از یه طرف هم این فرد خاص به من یکی خیلی کمک کرده بود و نمیتونستم خودم رو قانع کنم که واسش چیزی تهیه نکنم 

این شد که بالاخره یه نفر دیگه هم پیدا شد و با هم یه پالت رژلب خریدیم واسش هرچند که واقعا کارتم خالی شد اما از اون ناآرومی خودم خارج شدم 

و این خوب بود...

اینکه ایشون چی کار کرده بود بماند اما من خودم چیزی ازش ندیدم (این هم یه دلیلی بود که نمیتونستم خودم رو قانع کنم) 

اینم یه موضوعی بود

میگن طرح صیانت داره اجرا میشه و من واقعا اعصابم خورد میشه در این صورت ... چراااااااااااااااااا ... کاش ... کاشکی رو کاشتن سبز نشد 

دیگه موضوع دیگه... کارگاه رو هم هنوز ننوشتم 

کارآموز رنجر رو برای بار nام دارم میخونم (البته نه همه جلد هاش رو فقط جلد هشت رو خوندم الانم جلد هفت بعدش هم جلد های 5 و 6 رو میخونم)

احتمالا... احتمالا که نه قطعا میزان بازدیدم در اینجا کم میشه ... ولی قطع نمیشه ... بنابر این من رو بابت دیر جواب دادنم ببخشید

و به عنوان حسن ختام من کاااااااااااارررررر میخواااااااااااااااممممم

+  چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰  3:20  ❤✮سارینا✮❤