ساعت 2:47 دقیقه

به نظرات پاسخ دادم

دوست دارم برم و کمی آترا تایپ کنم اما کمی خواب آلودم... سعی میکنم حداقل دو سه خط تایپ کنم 

امتحانام تموم شدن و رسما تاریخ از دستم در رفته  (بعد از پست کردن این پست نگاه میکنم و متوجه میشم که امروز 25 هستیم)

یکی از امتحانامون رو استاد گفت منظور من رو متوجه نشدید و دوباره مجبور شدیم پنج شنبه براش جواب ها رو بفرستیم 
پلی لیستی که دو روز اخیر گوش میدادم بسیار بسیار سمی بود .... فک کن « دارم میرم به تهران دارم میرم به تهران» « آره تو محشری از همه سری» « تو گل بندری آره آره والا»...

خب دلم آهنگ نوستالژی خواست 

دو تا سینمایی دیدم که یکیشون اسمش high strung free dance بود و ازش خوشم اومد یکی دیگه هم دیدم که اسمش رو یادم نیست ولی زیاد هم جذاب نبود یعنی اوکی یه چیزی رو میخواست بفهمونه بهت ... ولی خب من رو اون قدری که باید میخکوب نکرد 
فیلم اولی رو وقتی که پنج دقیقه اولش رو داشتم میدیدم میدونستم که از فیلم خوشم اومده :)

با این حال برنامه ام واسه فردا مرتب کردن اتاقمه و پاک کردن آثار به جای مونده از امتحانام 
بعد از اون هم اندازه یه پاراگراف یا یه صفحه از کتاب زبانی که دارم میخونم 
جزوه دارم که بنویسم 
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
عه چرا فیلم میخوام ببینم 
دیگه همینا 

کلی چیزا هست که نگفتما... ولی اینم جز کلی چیز های دیگه ای که نگفتم
هی یادم اومد باید مقاله ترجمه کنم یه ذره اطلاعاتم بره بالا ....

شبتون بخیر 

+  شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰  2:58  ❤✮سارینا✮❤