شانس این میشه که بگی آره امشب تا چار بیدار میمونم درس میخونم
بعد دو نفر دیگه بیان تو اتاقت بخوابن و نتونی لامپ رو روشن کنی
(بهونه درس نخوندن امروزمم جور شد 😂😑)
ولی نه جدی خوابم میاد
یه چیزی رو نوشتم
منتظرم یکی بره خونه بعد نقدش کنه
یه ذره بیدار میمونم نرسید میخوابم
دوم امتحان دارم
فعلا