نه که از وبلاگ نویسی بدم اومده باشه ها
فقط احساس میکنم یه مدت باید اینجا رو ببندم
یه مدت متمرکز شم رو به سری کار هایی که باید انجام بدم
ممکنه بعدا بیاید ببینید وب سر جاش نیست
یا اصلا حذف شده یا هم که نه باشه
فقط خواستم از قبل آمادگی داشته باشید.
مرسی که تا اینجا کنارم بودید :)
پ.ن: نظر هم دارم .. اما اینقدری خسته ام که نمی تونم تایید کنم
پ.ن۲: اتفاق های زیادی افتاده
اینقدر زیاد که نمیتونم همشون رو بگم
پ.ن۳:کنکوریای عزیز خسته نباشید چه از رتبه تون راضی بودید که تبریک میگم چه نبودید که خسته نباشید میگم بهتون ....فقط من خوشحالم که کنکور دیگه واسه من تموم شد