امروز ...(درواقع دیروز )

نمی‌دونم شب دیر خوابیدم 

خوشحالی کردم بابت یه اتفاقی 

توی گروه چت کردیم 

کلی ویس کال گرفتیم نزدیک دو ساعت البته کمتر از دو ساعت 

خالم اومده خونمون 

یه پست زدم 

اتفاق رو واسه چند نفر تعریف کردم 

بعد از مشورت با یکی از اونا واقعا نیازمند بودن ثنا شدم 

میشه گفت یه کار خوب کردم 

یه دونه پست دیگه هم الان تموم کردم 

خیلی سخته .... تصمیمی که باید در مقابل اون اتفاق بگیرم 

واسم خیلی سخته

خدایا خودت کمکم کن بهترین تصمیم رو بگیرم 

یه چیزی که بعدا وقتی فکر کردم بهش پشیمون نشم 

 

+  جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰  3:6  ❤✮سارینا✮❤