خب خب خب 

از دیشب تا حالا می‌خوام پست بزارم نمیشه 

هی یه چیزی میشه 

عاغا دیدید بعضی وقتا از یکی خوشت میاد شیرینه واسش؟

واست جذابه خیلی الکی الکی دوسش داری؟

بعد من تاحالا اون طرف قضیه نبودم ... چرا راستش بودم یکی بود که دقیقیادم نیس ولی بود 

تازگیا یکی از دوستام هست که متوجه شدم عین اون مدلیم واسش 

آخه خودش گفته گفته خیلی دوست دارم ... در حالی که من اصلا تعامل زیادی باهاش نداشتم 

حالا در این مورد بعدا بیشتر میگم 

مهم ترین بحث بحث دیشبه

که بعله برون نسرین بووووود 

وووش خیلی یهویی هیجان زده شدم

آشنایی من و نسرین برمیگرده به همین بلاگفا  

توی دوران کنکور 

انقدر این ادامه پیدا کرد که حالا خبر بله برونش رو شنیدم و از ته دل خوشحال شدم واست 

امیدوارم خوشبخت بشی عزیز دلممم 

دیشب سحری کم خوردم الان هم گشنمه 🙄🙄🙄

یه چیز دیگه میخواستم بگم که یادم رفت ایشالا بعدا میگم

خدافظ

+  چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰  18:2  ❤✮سارینا✮❤