عاغا گفتم یه دونه استوری گذاشتم
که یه بیت شعر نوشته بودم آخرم نوشتم ت بده ها
یکی از بچه ها ریپ زده بود توانا بود هرکه ...
هیچی شروع کردیم به مشاعره کردن
مسئله حیثیتی شده بود
اماااا
معلوم بود که طرف کپی کرده
میگی چطور؟
خب معلومه دیگه کی وسط مشاعره دو ساااااعت وقت میزاره حروف رو میکشه؟
یا بین دو مصرع به جای اینکه بره خط بعدی این قدر فاصله میزاره؟
هیچی منتظر بودم ببازه به روش بیارم
باخت گفتم بگو باختم تا بگم یه نکته ای رو
یه ذره حرف های فلسفی گفت که آره درس گرفتم و از این چرت و پرتا منم گفتم حوصله ندارم بگو باختم
بالاخره گفت باختم منم در کمال خباثت گفتم میدونم کپی کردی یه سرچ بزنم آدرس سایتی که کپی کرده بودی رو هم واست پیدا میکنم
بعد که دید کوتاه نمیام گفت کوفت فهمیدم فهمیدی
دیگه آره خلاصه منم گفتم همون اول فهمیدم منتهی دلم نیومد روند بازی رو خراب کنم ...
حالا بگما منم همچین همه شعر ها رو از ذهن نگفتم یا از زنداییم کمک گرفتم یا از رو حافظ نگاه کردم ( ولی خدایی وقتی یادم نیومد از اونا کمک گرفتم اول فک کردم ) ولی اون گفت کلا از اول رفته سرچ کره به جز دوتا بیت بقیه همشون کپی بوده اونجا بود که به خودم غره شدم 

آره خلاصه دو تا شات هم از صفحه چت گرفتم یه ذره پیش استوری کردم
واتم وات اصلی نبود یو واتساپ بود بعد هی به روز رسانی میخواست هرچی بروز رسانی کردم چیزی نیومد هیچی دیگه جی بی نصب کردم همه چیزام پریدن خاک تو سرشون
ولی یه چیز جالببببببب
عاغا من همیشه دوست داشتم یکی رو که باهاش توی یه روز دنیا اومدم ببینم (نمیدونم چرا
فانتزیه دیگه ) هیچی دیشب میخواستم جواب نظر آقای حباب رو بدم رفتم وبشون دستشون رو هم خوندم یه جاش نوشته بودن که خردادی هستن
از روی کنجکاوی پروفایلشون رو نگاه کردم و در کمال تعجب دیدم اع ایشونم خردادین
واسم خیلی جالب و جذاب و اینا بود
ولی من یادم میاد امسال تولدم پایانترم متون دارم از هرچی امتحانه متنفر میشم جالبه که متون رو هم اصن نخوندم خعاااک
برم ویس اجتماعی رو پر کنم واسش بفرستم
فعلاً