بالاخره در جست و جوی دلتورا رو خوندم
تا حدودی ساده بود
یعنی از نارنیا پیچیده تر بود و حالت نوجوون پسندی داشت ولی در حد کارآموز رنجر شیک و خوشگل نبود (دلم واسه کارآموز رنجر تنگ شده)
مسئله هایی که توش بود ساده بودن خیلی هاش هم تکراری بودن
اکثرش رو درست حدس زده بودم و واسم قابل پیشبینی بود
در کل کسی که عاشق ژانر معمایی و فانتزی هست میتونه باهاش کنار بیاد و در کل اثر خوبی بود
پ.ن:شنیدم براندون مول هم یه مجموعه جدید پنج جلدی نوشته که تا جلد چهارمش اومده و یه جورایی ادامه آشیانه افسانه اس (مطمئن نیستم زیاد)
هیچی دیگه همین
روزتون خوش(در واقع شبتون)