بالاخره در جست و جوی دلتورا رو خوندم 

تا حدودی ساده بود 

یعنی از نارنیا پیچیده تر بود و حالت نوجوون پسندی داشت ولی در حد کارآموز رنجر شیک و خوشگل نبود (دلم واسه کارآموز رنجر تنگ شده)

مسئله هایی که توش بود ساده بودن خیلی هاش هم تکراری بودن  

اکثرش رو درست حدس زده بودم و واسم قابل پیش‌بینی بود 

در کل کسی که عاشق ژانر معمایی و فانتزی هست می‌تونه باهاش کنار بیاد و در کل اثر خوبی بود 

پ.ن:شنیدم براندون مول هم یه مجموعه جدید پنج جلدی نوشته که تا جلد چهارمش اومده و یه جورایی ادامه آشیانه افسانه اس (مطمئن نیستم زیاد) 

هیچی دیگه همین

روزتون خوش(در واقع شبتون)

+  دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹  21:58  ❤✮سارینا✮❤