واقعا ساعت دوازدهه؟

اصن معلوم نیس 

صب ک زود بیدار شدم بعد از اومدن ب وب رو میگم 

درس خوندم  بعد خوابیدم (شدم مث زمان کنکور لامصب زود بیدار شم دو ساعت بعد گیج میشم باتری خالی میکنم می‌خوابم نمیدونم چرا واقعا)بیدار شدم 

رفتم بیرون کمک مامانم یه ذره مبل ها رو جا به جا کردم آخرشم شد همونی که از اول بود

تایم استراحت و کار های روتین 

دیگه شد عصر

میخواستم درس بخونم گفتم بزار اول ی خط چشم بزنم بعد درس میخونم 

خط چشم رو زدم(ایده ای ندارم ک چطور بود)

بعد یه ذره درس خوندم 

بعد چای دم کردم 

بعد درس خوندم و چای خوردم و با گوشی سرمو گرم کردم

بعد مامانم گفت گوشی رو بده زنگ بزنم 

بعد یه ذره برنامه نوشتم و یه سری کار های معمولی و روتین

بعد ماسک آب سیب زمینی زدم به صورتم 

بعد دیگه گوشی رو گرفتم دیدم دو تا از دوستام هی صدام زدن

جواب دادم دیگه قرار شد ویدیو کال بزنیم (انقدر خودم رو اذیت کردم سر اینکه اتاقم مرتب نیست گفت ببین ما که اتاقت رو نمی‌بینیم راحت باش )

کال زدیم حرف زدیم باحال بود 

مارینا که خیلی مسخره بود اومده بود هی نمیزاشت ما حرف بزنیم 

بعد قطع کردیم (البته یه دور هم مجبور شدم دوباره زنگ بزنم چون مارینا گریه کرد )

بعد تو گوشی بودم یه ذره رفتم بیرون دوباره اومدم دوباره تو گوشی به سوال های بچه ها جواب دادم 

(+بچه ها

کلیات راصرف الفاظ میدانست یعنی چی

من:کلیات جمع کلیه اس یعنی دو تا کلیه 

صرف هم که یعنی میل کردن 

الفاظ هم یعنی لفظ ها این مجازه از کسی که همش ادعاس

یعنی کلیه ها رو می‌داده به اون یارو که پر ادعا بوده بخوره

دیگه ببخشید بد توضیح دادم فقط در همین حد بلد بودم)

یه همچین سوال هایی مثلا 

دیگه الآنم برم یه چیزی بخورم و درس بخونم 

بعد اگر شد برنامه رو کامل کنم و تمام 

فعلا

+  شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹  0:3  ❤✮سارینا✮❤