سلام سلام
خوبید؟
مرسی منم خوبم
ساعت شیش و نیم بیدار شدم
فقط امیدوارم نخوابم تا دیگه ساعت بیولوژیکیم بمونه رو همون شیش
هشت و نیم انتخاب واحده
دو هم پایان ترم
آخ آخ آخ
من برم دیگه
هووم؟
نچ راستی ادامه عنوان هم پرتقالی بود
دیشب هم داشتم ده دقیقه به یه چیزی فکر میکردم وسطش خوابم برد
هدف هام رو هم نوشتم
اما هنوز مکتوب نکردم ک هر روز چی کار میکنم
اون رو هم به زودی (از امروز) شروع میکنم به مکتوب کردن
فعلا