- آیا من خواهر بزرگ تر زور گویی هستم ؟

+ بله

- آیا از این موضوع شرمسارم ؟

+ خیر 

- آیا بازم زور میگم؟

+ بله 

 

پ.ن: من ترجیح دادم خودم رو بکشم بیرون از قضیه اعتراض و به بقیه اکیپمون (چه هنوز نرفته اکیپ راه انداختم) رو هم به این کار تشویق کردم والا نرفته واسه خودم شر بخرم چرا 

همینم مونده اول کاری امضا بدم شماره دانشجویی هم پایینش بنویسم دیگه چی 

+  شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹  15:55  ❤✮سارینا✮❤