هوووم 

میدونید 

وقتی به یه چیزی فکر میکنم 

باید درموردش بنویسم 

به این فکر کردم که من اینهمه واسه حال خوب داشتن دوستام 

تلاش میکنم نه واسه اونا که واسه خودمه 

میگیرید چی میگم؟

من بشدت به اینکه زمین گرده اعتقاد دارم 

اینکه از هر دستی بگیری از همون دست میدی 

اهم اهم 

فهمیدید خودتون که منظورم چی بود دیگه ادامه نمیدم 

میگم از یه جایی به بعد وقتی دیدم خوب کردن حال خوب بقیه حالم رو خوب می‌کنه دیگه داوطلبانه خودم میرفتم حال دوستام رو خوب میکردم وقتی که ناراحت بودن 

و خب در جواب تشکر هاشون میگم واسه تو نکردم 

واسه خودم کردم 

چون میدونید ته ذهنم انگار دارم آدم جمع میکنم واسه روزای سختی هام 

یه ذره ممکنه اذیت کننده باشه 

این که خب آره من به خاطر خودمه که با بقیه دوستم و اینا 

اما خب ... 

ولی در کل دارم میگم آدم هم خسته میشه وقتی همش شروع کننده باشه خب ... 

خوابم میاد 

درس نخوندم 

گوشیم رو چند بار فونتش رو عوض کردم (باید خاموش روشن میشد ... احساس میکنم که گند زدم توش ) 

به مامانم اینا هم نمیگم 

کلا داغونم 

با مستور هم حرف زدم 

:)

خیلی خوب بود 

یه چیزی میخواستم بگم 

اما یادم نیست 

من برم فعلا

 

+  پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹  1:9  ❤✮سارینا✮❤