سال نو میلادی رو به عزیزان مسیحی تبریک میگم 

اما خب فقط تبریک میگم نه درخت کریسمس میارم تزئین کنم 

نه منتظر اومدن پاپا نوئل هستم و نه چیز هایی از این قبیل 

نه اینکه باهاش مخالفم نه فقط احساس میکنم منتظر اومدن عمو نوروز باشم خیلی بیشتر بهم مزه میده تا منتظر یه آدم جدید باشم 

حتی اگر قرمز بپوشه 

حتی اگر مهربون باشه 

حتی اگر کادو بیاره 

من با همون افسانه ساده ننه سرما و عمو نوروز خوشم 

بیاید مناسبت ها رو با هم قاطی نکنیم لطفا 

...

نمیدونم اگر چیزی بگم خودم احساس میکنم که دچار سو تعبیر میشیم پس هیچی دیگه این بحث رو می‌بندم 

عاغا مدتی بود میخواستم از یکی از دوست های جدیدم بگم گفته بودم احساس میکنم نمیتونم دوست بشم؟ 

الان میبینم که نه میتونم منتهی محتاط تر شدم 

اینا رو بیخیال 

این دوستم وقتی برای اولین بار باهاش حرف زدم گفتم صد درصد این یا روانشناسی میخونه یا یه درسی مثل اون اما بعد فهمیدم نه بابا 

گفتم از من قطعا بزرگ تره ...ببین چقدر عاقلانه اس حرفاش 

اما زهی خیال باطل یه سالم ازش بزرگ ترم 

خیلی کمکم کرد... توی انتخاب هدف.. حرفاش من رو به فکر فرو برد 

و خب میگم که اون  دوستی بهت کمک نکنه که پیشرفت کنی با اون دوستی که مشوق اصلی پیشرفتته خیلی فرق می‌کنه 

خلاصه که ایشون دوست خوب منه 

مرسی عزیزم که هستی 

+تا اینجا هم هستم از غزل هم تشکر میکنم که همیشه بوده کنارم 

شبتون خیر بخیر

+  جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹  2:57  ❤✮سارینا✮❤