امتحان رو دادم
بهم گفت مسلط نیستی
یه «نیاز به تلاش بیشتر» بهم داد
فقط به چند نفر گفته بود خوب بود
ولی سوالات سخت نبود اما قبول دارم یه ذره گیج شدم یه دونه رو درست جواب ندادم ولی بقیه اش رو خوب جواب دادم که
از دیشب هر سوالی میپرسن ازش میگه «نمیدانم» نمیدونم هم نه نمیدانم
نویسنده مبهم گفته است
چی بگم بهش؟
البته بعضی بچه ها هم قشنگ تلافی کردن گفتن نمیدونم🤐😂😅
پ.ن: مارینا کرانچی داشت همونجا بود ناهارشم نخورده بود کامل آوردم گذاشتم جلو دیدش میگم اول اون رو بخور بعد بهت کرانچی میدم.
کل غذاش رو خورد بعد اومد کنارم کرانچی بخوره منم زدم فرندز هم زمان با فرندز داشتم میخوردم(اصن این فیلم رو نمیشه خالی نگاه کرد😑🤦🏻) طفلکی تا به خودش بیاد کلش رو خورده بودم (البته اونم خورد منتهی محو تلوزیون میشد یادش میرفت ) 
دلم سوخت اصن ایشالا رفتم سر کار واسش میخرم 
