از وقتی گفتم پست نمیزارم انقدر پست به ذهنم رسیده که نگو و نپرس

از نظر نسرین بگییییر تااا اس ام اس ایرانسل

حالا هم تحمل نکردم و شروع کردم به پست نوشتن. 

هوا هم سرد شده که 

با این وجود نگرانی ای از بابت میزان گرمای اهواز ندارم والا 

تنها نگرانی من از شرایط جوی می‌تونه وجود ریز گرد ها باشه همین و بس 

اینا به کنار چرا مصرف نتم اینقدر اومده بالا؟

(سواله میپرسم؟خو جناب کمتر برو اینستا ولی اینستا که میرم در حد دیویست مگ میرم )

هووووم نسرین؟ کجایی تو یه نظر نصفه نیمه میدی و میری؟ خجالت نمیکشی؟ همین؟ فقط همین؟ واقعا که .... هعییی باشه هرجور خودت راحتی ... امیدوارم خوب باشی 

حالا اینا رو ول کن

صبح زود بیدار شدید حتما آهنگ شاد و انرژی بخش گوش بدید 

اون دفعه تو وب گردی ها به وب یه نفر بر خوردم که کنکوری بود و داوطلب رشته انسانی 

کمک لازم داشته یه نظر پر فرستادم .. یه ذره راهنماییش کردم - تا جایی که محدودیت نظر های بلاگفا اجازه میداد - بعد هم گفتم بیا وبم اگر میخوای بیشتر راهنماییت میکنم ولی هنوز نیومده... آدرس وبش رو که یادم رفته اما دو تا فرضیه هست اولی اینه نظرم نرفته واسش دومی هم اینه که نظرم رفته ولی اون نیومده با اینکه دوست داشتم بیاد ولی در هر صورت موفق باشه...

(این رو نمیگم که شمایی که داری میخونی بگی عجب دختر خیر خواهی و اینا نه... من که شما رو درست حتی نمیشناسم... چرا باید خونه امن خودم رو ناامن کنم؟ اصلا منطقی نیست)

دیشب هم تو گروه بزرگه توی تل بحث سر زبون شد زبون ترکی و کردی و اینا 

منم در نهایت خباثت باز هم نگفتم ترکی بلدم و اینا فقط به یکی از بچه ها که می‌گفت من ترک افشارم منتهی ترکی بلد نیستم فقط آنا و آتا و اوت بلدم گفتم من بیشتر از تو بلدم که بیا یادت بدم البته بحث رو کشوندم به فیلم و گفتم فیلم ترکیه ای دیدم یکی دیگه هم گفت آره خیلی تاثیر داره فیلم من دیگه فیلم ترکی بدون زیر نویس میبینم و اینا ... 

من مرض دارم میدونم خخخخخ

حقیقتا خیلی ناراحتم که حضوری نیست دانشگاه هعیییی

من برم یه ذره درس بخونم 

فعلا

 

+  دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹  8:22  ❤✮سارینا✮❤