در رابطه با کراشم هرچی فکر میکنم میبینم اون یه مهره سوخته اس

ایشالا حضوری بشه کراش جدید بزنم 

(اینی که هی میگم نه اینکه خیلی مهمه ها منتهی چون جدید بود -الان دیگه جدید نیست عادی شد- هی گفتمش) 

ولی در کل توی هیچ کدوم از کراش هایی که داشتم جدی نبودم 

اما الان راهکار جدیدی پیدا کردم اگر ذره ای در یک مورد جدی بودم میتونم از اون روش امتحان کنم خخخخخ 

ولی فک کنم کم کم دارم به اون قسمتی که کم فعالیت میشم نزدیک میشم 

کم فعالیت فقط به معنای کاهش تعداد پست هاست نه تعداد بازدیدم از بلاگفا

پنج شنبه امتحان شفاهی آمار 

جمعه آخرین وقت تحویل تحقیق معرفت شناسی

یه مسلمون نیست کمک کنه واسم تحقیق بنویسه؟ ( 1- دیدگاه معرفت شناسی جریان معتزله را با اشاعره مقایسه کنید(منبع معرفت، ابزار معرفت، ارزش معرفت ...)

2- معرفت شناسی غزالی و ابن رشد را با یکدیگر مقایسه کنید.) 

این دو تا سوال هایی هست که باید درموردشون تحقیق کنم. 

آخخخ کی هست که پیدا کنه با منبع؟

فعلا که باید تاریخ مکاتب بخونم بعدش هم بشینم مباحث رو بخونم 

خلاصه که حواستون باشه که حواسم بهتون هست 

منتهی ممکنه کم پست(!) بشم 

+  شنبه ۶ دی ۱۳۹۹  20:56  ❤✮سارینا✮❤