نمی‌دونم چه خبره 

چی میشه 

چی نمیشه

تلوزیون داره پایتخت رو نشون میده😑😑😑

ول نمیکنه چرا؟

خیلی کم میام 

در واقع اگر دقیق بگم این میشه زیاد میام اما خیلی نمی‌مونم 

مثلا اون گفتینوی وبم هم همینطوره فقط میام ببینم کسی پیام نذاشته باشه و سریع میرم 

نمیدونمم چی می کنم روز هام رو هعیییی

 

+  سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹  21:3  ❤✮سارینا✮❤