نمیدونم چه خبره
چی میشه
چی نمیشه
تلوزیون داره پایتخت رو نشون میده
😑😑😑
ول نمیکنه چرا؟
خیلی کم میام
در واقع اگر دقیق بگم این میشه زیاد میام اما خیلی نمیمونم
مثلا اون گفتینوی وبم هم همینطوره فقط میام ببینم کسی پیام نذاشته باشه و سریع میرم
نمیدونمم چی می کنم روز هام رو هعیییی