من همون موقع ها که بچه بودم هم به فلون حسادت میکردم و دوست داشتم جای اون باشم

بعد فکر کن الان با این وضعیت دیگه چقدردلم میخواد یکی از اعضای خانواده دکتر ارنست میبودم 

واقعا میگما 

خب نگاه کن همه چی طبیعی راحت آسمون دریا ساحل حیوون های وحشی بالارفتن از درخت 

اصن خیلی خوب بود حالا این که اون وسط فرانس هم یکی دو تا چیز یاد فلون میده مشکلی نیست 

واقعا بهشون حسادت میکنم ...

خیلی زیاد

+:اونا که وردم جانی ... هانی هانی هانی

گزدم من هر یانی ... هانی هانی هانی...

طبق معمول دارم آهنگ گوش میدم گفتم اینجا هم بگم 

کلی کار دارم اما واقعا دلم میخواست توی یه جزیره قرنطینه بشم نه تو یه خونه :( اونایی که من رو میشناسن قطعا از این ترجیح من تعجب نمیکنن :)

نه قالُب منه محبته ... بیر گلبُ دا پارا پارا 

البته این خط آخری رو نمیدونم درست نوشتم یا نه 

جدا از این که معنیش رو هم کلی بلدم

+  چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹  20:8  ❤✮سارینا✮❤