خب خب خب

اول سلام

دوم بزار ببینم چی ها رو باید بکم؟

حقیقت خیلی چیزا باید بگم اما حوصلم نمیشه اما تا جایی که میتونم مینویسم 

خب امروز بعد از کلی وقت با ماسک و اینا از خونه خارج شدم رفتم یکی دوساعت خونه داییم اینا 

مسابقه کتابخوانی بود که شرکت کرده بودم رو یادم رفته بود سی و هشت صفحه اول رو بخونم و در ربع ساعت پایانی سریع خوندم و جواب سوال ها رو دادم اما نمیدونم چی به چی شد 

امیدوارم که خوب شده باشه 

دیگه چی ؟

آها شب توی گروه دخترای دانشگاهمون دو تا دوقلو داریم

یکی دوتا دختر که اتفاقا هم گروهی هستیم و دوتاشون همین روانشناسی میخونن  یکی هم یه دختر و پسر که پسره یه جا دیگه درس میخونه 

درمورد ارتباط دوقلو ها پرسیدم ازشون و خیلی چیز های باحالی خوندم

یکی بود می‌گفت من با دوستم و داداشش که دو قلو بود میرفتم یه کلاسی داداشش هی می‌گفت دلم درد می‌کنه نمیدونم چمه 

بعد از دوستش پرسیده فهمیده که چیزه و اینا 

ولی اگر اینجوری باشه یعنی منم دوقلو بودم؟

قل که ندارم اما خب 

خیلی دوست دارم دوقلو باشم....

پ.ن:کلی نظر می‌خوام بدم اما حوصله ندارم

 

+  چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹  1:53  ❤✮سارینا✮❤