خب خب خب
چی بگم؟
از این قالبه خوشم نمیاد
ولی به خاطر آن عزیز بزرگوار مجبور شدم قالبم رو عوض کنم
میترسم دیگه نتم رو هم تموم کنم هی میرم قالب سرچ میکنم
البته احتمال داره که بعد از گذاشتن این پست دوباره برم دنبال قالب بگردم
خلاصه از همین جا بهت میگم بیشعور مریض(!)تا وقتی از قالب وبلاگم راضی نشدم باهات قهرم 😑☹️)
امروز یه جلسه معارفه داشتیم استاد اومد یه ذره درمورد ترم و انتخاب واحد و اینا واسمون صحبت کرد که این چطوره و اون چطوره مثل اینکه آخرش هم نیما پسرش رو از بس اومده بود جلو دوربین معرفی کرده بود اما من چون یهویی نمیدونم چی شد خارج شدم نتونستم اون صحنه رو ببینم
و یه خبر متحیر کننده
سر کلاس مرعشی نخوابیدم 
هرچی فکر میکنم میبینم اصلا از این قالب خوشم نمیاد باید عوضش کنم
بعد از اتمام این پست میخوام اول یه قالب خوب پیدا کنم و بعدش برم همین درس امروز رو که اسمش رو هنوز یادم نمیاد جزوه بنویسم
آها وسط کلاس از پابیشا زنگ زدن گفتن کتاب معرفت شناسی هم فعلا چون خورده به تعطیلی ها موجودی نداریم میخوای پول رو برگردونم یا بعدا بفرستم واست؟ گفتم نه پول رو برنگردون بعدا کتاب رو بده
من کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد با ترجمه دکتر براهنی و همکاران میخوام منتهی خیلی گرونه خدایی ۲۲۰هزار تومن چه خبره😑🤦🏻
گشتم دنبال دسته دوم هم چیز به درد بخوری گیرم نیومد
یه ۴۸ تومنی پیدا کردم اما گفت فروختم

کسی سراغ نداره کتاب رو ؟
عاغا عسل رفته بندر پیش خالم اینا
من خیلی خیلی دلم میخواست برم
خیلی خیلی دلم میخواست
اما اجازه ندارم کسی هم نیست که من رو ببره 

فعلا
پ.ن: از این خوشم اومد بهتر از اون قبلیه قبل این یه قالب زدم کامل نبود از اونم خوشم اومده بود